sobota, 7 lutego 2015

Pokój dla dwójki - nasza wersja


Pamiętacie, jak pokazywałam Wam inspiracje pokoju dla dwójki?
W końcu udało się nam wybrać koncepcję i w miarę przerobić pokój.


 
Wiedziałam, że chcę pokój jasny, prosty. Ale też nie chciałam przegiąć z tym minimalizmem, w końcu to pokój dziecięcy. Najłatwiejszy był wybór tapety. Wahaliśmy się jedynie między wzorem z chmurkami, a samochodami. Wygrały auta.


Największy problem był z wyborem łóżka. Najpierw byłam przekonana, że jedynie piętrowe wchodzi w grę. Ale nasze młodsze dziecko ze swoim temperamentem błyskawicznie przyprawiłoby nas o zawał. Zaczęłam szukać więc pojedynczych łózek, ale żadne mi do końca nie pasowało.

I tak bujaliśmy się z tematem, dopóki nie wpadłam na najprostszy z możliwych pomysłów: stolarz! Skoro nigdzie nie ma odpowiedniego łóżka, to trzeba je po prostu stworzyć. Cudotwórcą okazała się firma andapol. Normalnie robią szafy wnękowe i kuchnie, ale na szczęście podjęli wyzwanie.

I powstało jedno łóżko, z dwoma materacami. Tak naprawdę są to oczywiście zsunięte dwa łóżka, ale wyglądają jak jedno. Po stronie Kajtka jest jeszcze barierka, inaczej całą noc musielibyśmy kursować i zbierać go z podłogi. Ale i tak jego największą ozdobą są poduszki:
- zielony dinozaur jest od BURR
- żółte poduchy i błękitna chmurka z IKEI
- pies - ZIABAQLU
- szare chmurki, wilk i panda - HALLY SZYJE



A w ostatnim tygodniu doszła jeszcze jedna piękność - szara chmurka od ohmama.




Na dole łóżka mają szuflady, w którym upychamy pościel i cały bajzel. Niestety nie zmieściło się do nich wszystko. Na klocki lego kupiłam pojemniki w kształcie... klocków lego. Są genialne - można je układać na sobie tak jak klocki. Wraz z rozrastaniem się kolekcji będziemy dokupować kolejne.

Biurko - Zara Home
Krzesełko - Ikea
Pojemniki - czaszabawy.pl

Wszystkie pluszaki i inne zbieracze kurzu zamieszkały w koszu od ohmama.


A te dwa dziwne stwory to tablice do pisania kredą. Kupiliśmy je w mamissima.pl


Sporym dylematem była też półka STRING. Wygląda pięknie, ikona designu, ale ta cena? Niestety mój rozsądek tym razem przegrał - ten żółty kolor idealnie mi pasował. Zamknęłam oczy i kliknęłam "Dodaj do koszyka".



Półka - STRING


Plakat- hello

Po drugiej stronie pokoju została szafa i komoda z przewijakiem z IKEI. Jak tylko wymyślę koncepcję szafy z miejscem na książki, stare meble znikną.


Nadal brakuje zasłon/rolet - nie mogę się zdecydować. I ten plakat też jakoś tak smutno wygląda. Myślałam o cottonballsach, ale Kajtek połowę naszych zniszczył, zresztą nie za bardzo kolorystycznie pasowały. A może jakieś papierowe kule? Ciężka decyzja :)

No, ale i tak cieszę się, że największa praca za nami :)





33 komentarze:

  1. dobra robota!:)) a łóżka bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny pokoik :) Chciałabym, żeby u mojego dziecka w pokoju tak ładnie, jasno, przejrzyście było :) U niego to raczej na graciarnię wygląda, ale co zrobić kiedy nie ma gdzie tego wszystkiego poupychać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas ratują szuflady pod łóżkiem i ten duży kosz. Ale i tak wieczorem pokój nie wygląda ani ładnie, ani przejrzyście ;)

      Usuń
  3. Pięknie :) Fajny podział na strefy, i ta kolorystyka ;) My przepadłyśmy! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Bardzo fajny pokój :) Super tapeta, poduchy i w ogóle całość prezentuje się fantastycznie:) ...a co do porządku w pokoju dzieci, to wiadomo, że kiedyś bałagan musi nastać.....Porządek w pokoju dziecka oznacza, że dziecka tam nie ma, że dziecko się nie bawi lub że mama robi sesję zdjęciową:)...ciekawe czy pokój zrobiłby takie wrażenie, jakby w tle był bałagan ????pozdrawiam, będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bałaganem w tle rzeczywiście wygląda odrobinę gorzej ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Bardzo mi sie podoba, a ta tapeta Ferm Living,marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach :)

      Usuń
  6. rewelacja! przed nami również podobne dylematy, ale jeszcze nie teraz, póki malutki bąbel budzi się często w nocy, mieszka z nami w sypialni! Wrócę do tego wpisu, kiedy będę robiła remont! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze dzieci mimo własnego świeżo wyremontowanego pokoju nadal w nocy wędrują do naszego łóżka ;)

      Usuń
  7. jaka cena biurka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to około 200 zł - było przecenione.

      Usuń
  8. Witam , mam pytanie odnośnie lampy silly u. czy jest to jedyna lampa w pokoju? jak się sprawdza jako główne oświetlenie i jaka moc żarówki została zastosowana. Od dawna biję się z myślami czy tę lampę kupić bo nie jestem przekonana czy będzie dawała wystarczające światło. Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo, halo proszę o odpowiedz. Zalezy mi na czasie bo zostały mi ostatnie zakupy do zrobienia i nie wiem co robić z tą lampą. Magda

      Usuń
    2. Hej, nie jest to jedyna lampa. Nad przewijakiem mamy jeszcze lampkę, no i królika na parapecie. Nie mam pojęcia jaka jest moc żarówki, jak wrócę do domu to mogę sprawdzić :)
      Ale moim zdaniem powinna wystarczyć jako jedyne źródło światła w niewielkim pokoju.

      Usuń
    3. A powiedz mi jeszcze była żarówka w zestawie? czy dokupiłaś. To jaka moc tej żarówy? Przepraszam za 100 pytań do ale sama pamiętam jakie miałam g...ne światło w pokoju jak byłam mała i chcę tego uniknąć- ot taka obsesja :P Magda

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne łóżka, można wiedzieć jaki jest koszt takiego łóżeczka i jaki ma wymiar? Śliczny pokój😄pozdrawiam ciepło😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robił je dla nas znajomy stolarz, więc ceny rynkowej nie znam. Jeśli chodzi o wymiary: łózka są zrobione pod materace 160x70 cm. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Witam. A jka jest wysokosc łóżka z materacem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduszki w kształcie chmurek sa genialne! Gdzie można takie dostać ??
    PS: Brawa za dużą ilość książek dla dzieci na półce ;) Jak fajnie że rodzice czytają dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  13. A nie lepiej sprawdziłaby się szafa przesuwna? wydaje mi się, że bezpieczniej przy dzieciach i mniej miejsca potrzebujesz żeby otworzyć. Na http://iszafy.pl/ zamówić można idealną, na każdy wymiar i na wysokość dowolną. U mnie obowiązkowo do sufitu, można wiele i zabawek dzięki temu zmieścić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fototapetkę z autami z https://www.dekowizja.pl/fototapety/do-pokoju-dziecka bym wzięła zamiast tej co jest. A tak to bomba. I plus za porządek, ja nawet tylko do zdjęcia nie umiem takiego zrobić :D

    OdpowiedzUsuń