czwartek, 3 września 2015

Urywki



Jakie są Wasze pierwsze zachowane wspomnienia? Moim jest spacer brzegiem morza, stare przewrócone drzewo na brzegu i dziadkowie trzymający mnie za rękę. Miałam wtedy dwa lata.




Następne wspomnienia są późniejsze: Zakopane (najlepiej pamiętam sikanie do nocnika na jakimś parkingu), niemiecki plac zabaw z oponami jako huśtawkami (z tego wyjazdu pamiętam też okropnie różową lalkę Barbie, którą sama wybrałam), jeziora, piasek pod stopami, noszenie na barana...

Nie pamiętam, jakie metki miały moje ubrania, czy buty były w modnym kolorze. Pamiętam zapach morza, dotyk piasku, bieg w deszczu, radość i szczęście.

Mam nadzieję, że tegoroczne wakacje też zostawią w moich dzieciach takie urywki wspomnień.






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz