poniedziałek, 4 listopada 2013

Śniadanie to podstawa!

Niby wszyscy wiemy, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Ale przez lata ignorowałam kompletnie tę wiedzę. Mając do wyboru śniadanie, czy dodatkowe 15 minut snu prawie zawsze wybierałam to drugie. W czasie ciąży także pomijałam ten posiłek - błyskawicznie oglądałam go ponownie. Dopiero posiadanie dzieci zmieniło moje podejście.
Okazało się, że to jednak fajnie usiąść przy stole i zjeść wspólnie wypasione śniadanie. W tygodniu jest oczywiście mniej wypasione i szybsze, bo niektórzy próbują dotrzeć punktualnie do pracy. Ale za to w weekendy szalejemy. I sobie dogadzamy :)


                                                                  Jajka to podstawa, wiadomo :)
 
 
 Śniadania z serii: cała zawartość lodówki na talerzu.

 Na ciepło:




I mój ulubiony rodzaj śniadań, czyli na słodko:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz